Oferty

Staże, praktyki, stypendia

OFERTA PRACY: Specjalista w Biurze Zarządzania Awaryjnego i Dochodowości Kapitału

Oferty pracy

17 grudnia 2017

Bank Pekao poszukuje kandydata na stanowisko: Specjalista w Biurze Zarządzania Awaryjnego i Dochodowości Kapitału

Miejsce praktyk
Warszawa
Obowiązki
  • Opracowywanie metodologii alokacji kapitału dla pionów biznesowych i spółek zależnych
  • Opracowywanie analiz efektywności wykorzystania kapitału w przekroju pionów biznesowych, klientów oraz produktów
  • Koordynacja prac związanych z przeprowadzaniem makroekonomicznych testów warunków skrajnych (na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji nadzoru finansowego)
  • Koordynowanie prac w zakresie opracowania i aktualizacji Pionu Naprawy Grupy Pekao, prognozowanie i monitorowanie wskaźników Planu Naprawy i innych wskaźników stosowanych do aktywacji Planów Awaryjnych w zakresie adekwatności kapitałowej
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki ekonomiczne lub ścisłe
  • Min. roczne doświadczenie w bankowości w obszarze controllingu, analiz i badań (mile widziane doświadczenie na podobnych stanowisku)
  • Umiejętność programowania w SAS’ie
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (głównie MS Access i MS Exel)
  • Wysokie umiejętności analityczne i myślenia algorytmicznego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Dobra organizacja czasu pracy, umiejętności pracy pod presją czasu