Polacy zwycięzcami GOMAC 2018

18.09.2018 1 minuta na przeczytanie artykułu

Artykuł redakcyjny

Studenci z Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu zajęli 1. miejsce w międzynarodowym konkursie Global Online Marketing Academic Challenge (GOMAC) 2018.

Studenci przygotowali i przeprowadzili trzytygodniową kampanię marketingową online dla firmy Ogarniamprad.pl. Oferowała ona platformę aukcyjną umożliwiającą w czasie rzeczywistym licytowanie cen energii w ramach grupowych aukcji odwrotnych. Podczas konkursu studenci przygotowali m.in. raporty: Pre-Campaign, Post-Campaign oraz Google Data Studio – poinformowała sekcja prasowa UAM.

W skład zwycięskiego zespołu wchodzą kapitan – Mateusz Halicki z UEP oraz Dawid Śliwiński, Sebastian Jastrzębski i Aleksander Kempa z UAM. Opiekunem zespołu jest dr Wojciech Czart (UAM). W poprzedniej rundzie drużyna okazała się też najlepszą w Europie. Tym samym zakwalifikowała się do rundy finałowej, której wyniki ogłoszono w nocy z 17 na 18 września.

W tym roku w konkursie GOMAC mogli wziąć udział tylko studenci pod opieką profesorów zrzeszonych w społeczności Global Online Marketing Academics (GOMA). Członkami GOMA jest ponad stu profesorów marketingu internetowego i technologii online z całego świata, m.in. członków Google OMC Global Academic Panel oraz profesorów z GOMC Academics. W GOMAC 2018 wzięli udział studenci z najlepszych uniwersytetów. W poprzednich latach zajmowali pierwsze pozycje w świecie i regionie, w finałowym Top 5, czy półfinałowym Top 15 GOMC.

Kolejni poznańscy studenci rozpoczęli już przygotowania do następnej edycji konkursu GOMAC. Przygotują oni i poprowadzą kampanię online dla niemieckiej firmy IBS GMBH GEO-CAD, oferującej system rezerwacji noclegów dla pracowników, m.in. w Polsce i Niemczech.

Źródło: www.naukawpolsce.pap.pl