Ogólnopolskie Badanie poczty elektronicznej – czas start!

13.07.2017 1 minuta na przeczytanie artykułu

Artykuł redakcyjny

Ogólnopolskie Badanie poczty elektornicznej

fot. Materiały prasowe

SARE rozpoczęło czternastą edycję Badania wykorzystania poczty elektronicznej. Badanie to inicjatywa z kilkunastoletnią tradycją. Służy monitorowaniu zmian, które mają realny wpływ na kształt media planów i strategii w online marketingu. Pozwala pogłębiać wiedzę o polskich Internautach – poznawać ich preferencje i sposoby wykorzystania poczty e-mail.

 

Pomóż w zebraniu opinii na temat użytkowania poczty elektronicznej – wypełnij ankietę i walcz o nagrody!

Czy automatyzacja marketingu rośnie w siłę? Co respondenci sądzą o komunikacji omnichannel? Uzyskane odpowiedzi pomogą w jeszcze skuteczniejszym wykorzystaniu newsletterów w strategiach reklamowych i komunikacyjnych, a firmie SARE jak najlepiej dostosować system do potrzeb Klientów.

  • Jakie znaczenie ma e-mail w kontekście rozwoju social media, video i mobile?

  • Czy automatyzacja marketingu to tylko górnolotny frazes czy raczej działanie konieczne?

  • Informacje płynące z autentycznych doświadczeń użytkowników, pozwalają nam stworzyć kompendium wiedzy na temat:
  • skuteczniejszego wykorzystania newsletterów w kampaniach reklamowych,
  • rozwoju komunikacji elektronicznej,
  • wymagań, jakie stawia współczesny konsument Internetu.

Raport, który zostanie opublikowany po Badaniu, komentowany jest przez wielu ekspertów z branży online marketingu, jak choćby Natalia Hatalska – analityczka trendów i autorka bloga hatalska.com, która uznała, że e-mail przechodzi fazę renesansu.

Pytania skierowane są do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej. Druga część badania dedykowana jest marketerom, którzy na co dzień wykorzystują narzędzia marketingowe do komunikacji z klientami. Od nich dowiemy się jakie trendy panują obecnie w branży.

Badanie przeprowadzane jest za pomocą modułu ankiet systemu SARE, który umożliwia prowadzenie samodzielnych projektów badawczych. Opinie użytkowników poczty elektronicznej zbierane będą do 9 października 2017 r. Przez ten czas ankieta będzie dostępna na stronie internetowej https://www.sare.pl/ankieta jak również zostanie rozesłana do respondentów e-mailem.

Włącz się!

Wystarczy kilka minut, żeby wziąć udział w tegorocznej edycji Badania. Odpowiedz na pytania dotyczące tego, jak korzystasz z poczty elektronicznej.

Fakt, nie będzie ich mało, ale to dlatego, że organizatorzy chcą dokładnie zbadać kluczowe zagadnienia dotyczące używania e-maila na co dzień – w pracy i poza nią. Aby wypełnić ankietę, należy wejść na stronę: www.sare.pl/ankieta

Jest nagroda!

Dla osób, które wypełnią całą ankietę i odpowiedzą na pytanie dotyczące optymalizacji Badania, przygotowano nagrody – są to vouchery do sieci sklepów Empik.

Tegoroczne Badanie prowadzone jest pod patronatem:

iab.polska, Izby Gospodarki Elektronicznej, magazynu Marketer+, Magazynu Online Marketing Polska, magazynu Brief, Instytutu Monitorowania Mediów, Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości “Twój Startup”, INIS, mrTarget, Fundacji FORCE, portalu NowyMarketing.pl, magazynu Nowoczesna Firma, magazynu Koncept oraz portalu Istotnie.pl.